Lite nyheter :)

Tjenixen alla där ute!!!!!
Tänkte bara berätta lite om vad som pågår just nu:
1. Jag har fortsatt med min youtube kanal och det börjar bli längre och bättre videor :) (Länk: http://adf.ly/7Jolz)
2. Jag håller på med lite minecraft saker som Texture packs (se länk där du kan ladda ner min första Freddepacksservice texturepack 1.0) och sedan gör jag lite maps som du också kommer att kunna ladda ner senare. Men två nya grejer jag tänker börja med är att jag tänker skapa en server när jag får mitt egna minecraftaccount <3 och sen tänkte jag göra ett eget mod på minecraft också. (Allt detta kommer gå under namnet "Fredde(här ska det vara mod, texturepack, maps, eller mod) service) :)  (Länk till "Freddepacksservice download)
3. Och sist men inte minst är att jag kommer att använda denna bloggen mer för att göra reklam för min/mina youtubekanal, mina mods, texturepacks och maps.  (länk till min blogg ;)
///HADE/////
Fredde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0