Halo reach!!!

Jag har spelat Halo Reach sedan det släpptes så nu tänkte jag att det var på tiden att jag gjorde ett inlegg om det
Halo Reach är ett spel där man är den så kallade Noble-6.

Nobel-6 är en av ett lite lag som försoker vinna över deras fiender.

Du befinner dig i ett stort krig mellan människorna och Kovenanterna....................

Hela spelet går ut på att rädda planeten reach men i slutet så vinner Kovenanterna.



I såelet kommer du att få många coola vapen och kunna uppgradera sin dräckt......

Rycktena som går om att man kan bygga vapen är fullkommligt fel.
Jag kan intygga det och tro inte på de som säger det för de har bara sett en falsk film från Youtub................




Jag ger spelet: F F F F  (fyra F)



Kommentar: Jag tycker att spelet är välldigt bra och jag tycker att alla som har xbox 360 borde köpa det. Tyvär tycker jag att spelet är ett spel som man inte ska sitta i över två-tre timmar med för det förstör hela spellusten.

Jag har en vän som bara sitter med Halo Reach på sin fridtid..........
Jag tycker han borde sluta med det och gå till innebandyträningarna istället.......


Video: http://www.youtube.com/watch?v=wTw3qeQrjvI&feature=fvw

Video: http://www.youtube.com/watch?v=DKRlWLDWhGI





//HADE///


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0